I když údaje zde nejsou pro přesné výpočty daní a bank, přesto je dobře vše uvézt na pravou míru.
Skutečně nemohu zodpovídat za tabulky vkládané ČSSZ a dalšími institucemi. Za autenticitu zodpovídá tisková mluvčí daného resortu, která(ý) má vždy veškeré doklady autentizované a přesné. Mohl jsem prostě jenom vložit odkaz a urážejícího člověka i s jeho nesmysly hodit za hlavu. Ale právě kvůli slušným čtenářům jsem požádal zdroj, zda se nemohl splést a něco špatně přepočítat, byť to nikdo na ekonomických servrech nezpochybnil - pouze zde jeden sprostý čtenář.
A dnes mi přišla odpověď: Dobrý den, pane Pokorný. Údaje, které jsou v článku uvedeny, jsou letošní aktuální údaje ČSSZ, které jsem si vyžádala na tiskovém oddělení. Zdraví
ved, Financí iDNES.cz
|
Milí čtenáři, víc nemohu udělat a i když čekám další příval sprostot a urážek, nebudu na ně reagovat. Nemohu nařídit ministerstvům, aby předělaly tabulky, či to přepočítaly. A zda je tabulka chybná fakt nevím. Je v rukách ČSSD (Marksová) a mluvčí také.
A zde to začalo:
Zpět na komentářeReakce na příspěvek
Že vláda zajistí, aby se nepřestalo vybírat mýto a tím si udrží příjem přes 460 miliónů měsíčně a bude mít na důchody, tím vláda rozhazuje ???
Naprosto nesmyslný článek. Pokud někdo projedná prodloužení, tak je to pořád tisíckrát lepší, než kdyby došlo k situaci, že by najednou ten systém přestal fungovat, což je měsíčně ztráta přes 460 miliónů čistého.
To byste teprve řvali, kdyby k tomu došlo.
Zdali to Ťok manžersky nezvládl nebo je to objektivní, to nikdo přesně neví.
Ale v článku těžce ujíždějí, pokud ihned spekulují s korupcí. To bych byl velmi opatrný.
Rozhodně v ČR nejsou všechny silnice v dezolátním stavu. A pokud jsou nějaké problémy, tak jdou jednoznačně na vrub Kalouska a předešlých pravicových vlád, které extrémně omezily investice do dálnic a oprav silnic v krajích a okresech.
Imbecilní Bárta z tehdejších VV chtěl ušetřit peníze, tak neuměl nic jiného, než že zastavil spoustu projektů týkajících se silnic a chlubil se jak je dobrý a jak šetří.